Subject: IMParty 95

From: Robert Krenn <[email-masked]>
Date: Sun, 19 Nov 1995 17:31:55 +0100 (MET)

IMPARTY II 1995 Pre-Aggro Party

Du har nu framför dig den officiella inbjudan till "IMParty II"

Denna trevliga datorfest kommer att hållas den första December i 
Finska-föreninges lokaler i ölmetropolen Grängesberg. Dagen till ära 
kommer ljus att tändas i hemmen runtom i hela Sverige...

Efter förra årets succe kommer säkert många att återkomma till detta 
års "möte", även i år annordas "fria" aktiviteter i form av 
korvgrillning i öppen spis, vedbärning (och uppeldning), pokerspel, 
snöskottning (om vädret tillåter), biljard, cola drickning, pizza 
ätning, Jaguar spelning och i mån av tid programering.

Kall Cola (Coca-Cola) i flaska finns att köpa på plats, mat för dom 
som är lata finns inom 150m avstånd i form av kiosk/pizzeria. 
Microvågsugn finns för de personer som föredrar att leka Floyd. 
(Flambering ar dock ej tillatet!) 

Hela partyt kommer att vara uppkopplat mot det upphypade Internet via 
ett stackars modem. IRC kommer att vara prioriterat, men vi kommer att 
erbjuda möjlighet att ta hem program via FTP då modemet är lågt 
belastat. För att detta ska fungera måste DU kunna koppla upp dig mot 
våra datorer, antingen via Ethernet(koax) eller med ett 
nollmodem(RS232). Ta med egna kablar!!! 

Hela kalaset börjar kl.18.00 951201 och kommer att sluta kl.18.00 
951203 . Så samla ihop ert pick och pack och släpa er hit.....

Inträdet kommer att kosta mellan 50 och 100 kr beroende på hur många 
som kommer... Vi har inte som avsikt att göra någon förtjanst på detta 
party, men pågrund av en ganska hög hyra av lokalen måste vi ta ut en 
mindre avgift.

Alla är MYCKET (varmt!?) Välkomna...  

Anmälan och forfrågningar görs via email eller voice till följande 
personer:

Harri Manni 	[email-masked] 	0240-80810 (efter 16:30)
Robert Krenn	[email-masked]		070-5718622

Viktiga data:

Plats: Grängesberg, Finska föreningen (karta kommer senare.. Förra årets 
       karta fungerar dock som tidigare)
Tid:   18.00 
 
Datum: 951201-951203

Hälsningar IMPonance.